۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵

گزارش خبرنگار اعزامی مهر از بلغارستان؛

سرمربی آلمان: نمی‌دانستم والیبال در ایران محبوب است

سرمربی آلمان: نمی‌دانستم والیبال در ایران محبوب است

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان آلمان گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که در مرحله دوم المپیک جهانی با ایران بازی کنیم یا تیم دیگری چون سطح تمام تیم‌های گروه دوم به یکدیگر نزدیک است.

"کریستین اشتیبل" که برای تماشای دیدار والیبال ایران و ایتالیا به سالن "آرنا آرمیت" آمده بود، در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به صوفیه بلغارستان درباره ارزیابی‌اش از مسابقات المپیک ناشنوایان اظهار داشت: در گروه دوم که ایران، ایتالیا، ترکیه، ژاپن و اوکراین حضور دارند، سطح رقابت بالاتر از گروه اول است. در گروه اول آلمان و روسیه نسبت به سایر تیم‌ها بهتر هستند.

وی در خصوص احتمال رویارویی ایران و آلمان در مرحله دوم مسابقات تصریح کرد: برای ما فرقی ندارد با ایران بازی کنیم یا یک تیم دیگر. چون سطح تمام تیم‌های گروه دوم به یکدیگر نزدیک است.

سرمربی والیبال ناشنوایان ایران همچنین در خصوص رویارویی ایران و آلمان در لیگ جهانی والیبال هم گفت: من آن مسابقات را ندیدم ولی شنیدم که یک بازی را ایران و یک بازی را آلمان برده است. آن موقع ما در اردوی آماده سازی بودیم. به نظرم والیبال ایران در سال 2013 عالی کار کرد.

اشتیبل از خبرنگار مهر سئوالاتی درباره والیبال ایران پرسید. او وقتی از محبوبیت والیبال در کنار فوتبال و کشتی شنید، تعجب کرد و گفت: واقعا نمی‌دانستم والیبال در ایران محبوب است.

بیست و دومین دوره بازی های المپیک ناشنوایان از روز 4 مردادماه به میزبانی صوفیه بلغارستان آغاز شده و تا روز سیزدهم ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2106125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha